Успешна конференция с NEW EVENT
Медицина, технологии, образование и иновации – какво е общото между тях? Най-новите постижения в тези области се представят на обществото по време на специализирана конференция, която се провежда в конферентна зала. Сред най-добрите конферентни зали София, в хотел Рамада, ще се орагнизира и XII Национален Конгрес на БДО, както и други видове мероприятия, включително:
• Бизнес или научна конференция;
• Видео и пресконференция;
• Други научни събития – семинари, работни срещи и конгреси.
Този тип събитие цели обсъждане на определени теми, като един от най-важните моменти е избор на подходящи конферентни зали София. Планирането на подобен род мероприятия изисква различни ресурси – финансови, времеви, технически и човешки. Задачата за организиране на конференция и намиране на най-подходящата конферентна зала може да бъде възложена на екип от експерти, какъвто ще намерите в агенцията ни. Ще проучим всички свободни конферентни зали София, които са подходящи за предстоящия ивент и ще уточним всички детайли около наемането.
Професионално съдействие за организация и избор на конферентна зала
При съставянето на план за работа е необходимо да уточним с вас всички параметри на предстоящата конференция. За да продължим с останалите организационни етапи, ние трябва да имаме информация за вашите предпочитания относно:
• Място за провеждане, начална и крайна дата, подходяща конферентна зала;
• Програма и график, избор на лектори и тематични направления;
• Подготвяне на покани за участниците и партньорите;
• Уточняване на детайли относно настаняване, транспорт и изхранване;
• Избор на медийни партньори и представители на институциите, които да присъстват на вашата конференция;
• Определяне на цели на събитието, нива на достъп и регистрационни опции;
• Цялостно съдействие преди и по време на мероприятието.
Нашият екип ще ви помогне в трудния избор от конферентни зали София и подготовката на всички дейности, необходими за провеждане на отличен ивент. Различните конферентни зали София предлагат различен капацитет, техническо оборудване и подредба, от които зависи успешното протичане на предстоящата конференция. При решението за наемане на конферентна зала трябва да се съблюдават редица фактори като:
• Локация
• Капацитет
• Мултимедиен план
• Паркинг
• Лесен достъп
• Озвучаване и осветление
За всички акценти относно професионалната подготовка на конференция и избор на конферентна зала може да попитате екипа на NEW EVENT на посочените контакти. След разговор с вас ще определим всички параметри на проекта, за да ви осигурим индивидуални решения и перфектен резултат.