Дълги години, упражнявайки регулирана професия, помощник-фармацевтите нямаха национална представителност, каквато се полага на регулирана професия. Никой не ни знаеше къде сме, колко сме, с какви квалификации сме. Нямахме възможност за следдипломно обучение – нещо изключително важно, особено за упражняващите регулирана професия. Само диплома не е достатъчна – тя е едно начало, а трябва да се надграждат знания.
Всичко това наложи да се борим за съсловна организация, чрез която да имаме национална представителност. Също така ще имаме единен електронен регистър и национална представителност и тогава, когато се случват законодателни промени, няма да чуваме по телевизията кой какво „крои” за нас, а ще участваме в експертните съвети, ще имаме представител във Висшия съвет по фармация (консултативен орган към МЗ), където ще даваме предложения и ще участваме в дискусии. Това постигнахме на 6 юни 2019г., когато Министърът на здравеопазването свика първия Учредителен конгрес и ние вече сме Съсловна организация с 28 регионални колегии, с Етичен кодекс, който трябва да спазваме.
По този начин ще се избегнат нерегламентирани практики, ще имаме Наредба за професионалните дейности, а и колегите ще се включат в следдипломно обучение. Всички стандарти, които важат за регулираните професии, ще бъдат приложени и за нас. По груба статистика сме около 5000 човека. В момента се финализира процесът на съставяне на национален регистър, който ще се подаде към МЗ. Вече имаме изградени структури в 28 региона.
Искам да се обърна към колегите помощник-фармацевти, които разглеждат членството си в съсловната организация и свеждат това до плащането на един членски внос. Това е изключително повърхностно! Не случайно сме регулирана професия. Това е професия, която има особено значение за здравето на хората. И упражняването на регулирана професия се подчинява на строги изисквания и регламенти, на Етичен кодекс и на поддържане на квалификацията чрез включване в следдипломно обучение. Те трябва да са горди, че са избрали тази професия. И да са удовлетворени, че организирани на национално ниво в Съсловна организация, с национална представителност, бихме могли да постигнем подобаващ статут на съсловието. БАПФ се грижи точно за това!
Предстои ни и отбелязване на 6 юни Годишнина на съсловната ни организация, когато ще се проведе и Първата конференция на БАПФ.
Очакваме Ви!
Г-жа Лиляна Петрова - Председател на Българската асоциация на помощник-фармацевтите (БАПФ)
Първата конференция на Българската асоциация на помощник-фармацевтите, под мотото: "Съсловната организация - гарант за качествена фармацевтична грижа" ще се проведе в хибриден формат на 5 юни 2021 г., в Парк-хотел Москва, спазвайки всички противоепидемични мерки.
ВИДОВЕ РЕГИСТРАЦИОННИ ТАКСИ:
Членове на БАПФ:
Ранна такса - 10 лв.
Късна такса - 20 лв.
Такса на място - 30 лв.
Онлайн участие - 10 лв.
Студенти в МК по специалност "помощник-фармацевт"
Ранна такса - 0 лв.
Късна такса - 0 лв.
Такса на място - 10 лв.
Онлайн участие - 0 лв.
Регистрационната такса включва:
Достъп до пленарни сесии, фирмени презентации
Делегатски материали, сертификат за участие
1 бр. работен обяд
2 бр. кафе-паузи
Онлайн регистрационна такса включва:
Достъп до научната програмата през онлайн платформа
Делегатски материали, сертификат за участие
Важни дати и срокове:
Срок за плащане на ранна такса – до 30 април 2021 г.
Срок за плащане на късна такса / онлайн участие – до 31 май 2021 г.
Първата конференция на Българската асоциация на помощник-фармацевтите, под мотото: "Съсловната организация - гарант за качествена фармацевтична грижа" ще се проведе в хибриден формат на 5 юни 2021 г., в Парк-хотел Москва, спазвайки всички противоепидемични мерки.
За повече информация за фирмено участие, можете да се обръщате към:
Мариана Недева
Моб. телефон: 0887 861 840
Тел: 02 494 94 84; Факс: 02/494 94 89
Е-mail: m.nedeva@newevent.bg
ЗАЯВКА, ПОТВЪРЖДЕНИЕ, ПЛАЩАНЕ И АНУЛАЦИИ:
Минималната площ, която може да бъде наета за дните на изложбата е 4 кв.м.
Заявки за участие се приемат в писмена форма, като допълнително се уточняват всички детайли и условия на участието.
Избор на конкретен щанд може да бъде направен след заплащане на избрания пакет, по ред на изпратените заявки от фирмите спонсори.
Всички заявени резервации са валидни 5 работни дни, в който период следва да постъпи заплащане. При неспазване на това условие, резервацията се анулира без предупреждение от страна на организатора.
Краен срок за изпращане на формата за участие – 30 Април 2021 г.
Краен срок за промени и анулации, в писмен вид – 15 Май 2021 г.
Заплащането на всички заявени услуги (фирмено участие, хотелско настаняване, други) се осъществява преди протичане на събитието.
Събитието ще се проведе при стриктно спазване на действащите в периода противоепидемични мерки, издадени от компетентни органи, като всички лица и участници в събитието, носят лична отговорност за спазването им.